zondag 10 augustus 2014

Trio Triathlon Sterke Peer 09/08/2014

Trio Triathlon Wuustwezel 375-20-5

1. 185 Coaching Center 51.59
2. Shop2run 52.34
3. BIR 2. (Margot  Moerman - Joris Vrints - Steven Bogaerts ) 53.17

25. BIR 3. (Jef Aernouts  Jef Van Dijck - Thomas Goossens ) 57.43
33. BIR 1. (Stefan Fleerackers - Dave Beckers - Tom Bevers ) 59.07
49. BIR 4. (Bert Aernouts - Joris Mertens - Thijs Anthonissen ) 1.00.46
119. BIR Vrouwen (Nathalie Goetschalckx - Greet Van Dijck - Tanya Wuyts ) 1.06.22

226. Media Markt Team 6. 1.42.45

2 opmerkingen:

  1. Den trio sterke peer, voor mij was dit belangrijker dan 's avonds solo, omdat die afstanden/stayerwedstrijd mij niet liggen. Onze zwemmer Jef gaf forfait wegens vader te zijn geworden eerder de week, waarvoor nogmaals nen dikke proficiat. De Fleer zijn connecties aangesproken en die zou wel voor ne waardige vervanger zorgen. Margot Moerman zou het worden, vriendin van Adam Lambrechts (eerder op de dag 31ste op het BK sprint). Toen ik deze als 3de uit het water zag komen viel mijne mond open van verbazing, hier doe ik mijn klak voor af !
    Vooral als ik mannen als de fleer en Maarten J achteraf hoor zeggen hoe het eraan toeging int water, jawadde... Dit zette natuurlijk wel wa druk bij mij op de ketel (ben dan ook recht naart WC gelopen) en beginnen opwarmen. De Joris deed het ook prima, wissel kon wegens overhaast/zenuwen wel wa beter, maar enfin, als 6de aan mijn 5 km begonnen. Nie twijfelen en direct plankgas geven (normaal natuurlijk tussen die massa mensen). Had al vrij vlug 2 voorgangers int vizier en zonder te forceren kon ik deze inrekenen binnen de km. 4de plaats, dus ene moest en zou er nog aan moeten geloven. Dit gebeurde dan ook nog den eerste ronde en vanaf toen was het podiumplaats veilig stellen. Echt wel de moeite met al da volk da u vooruitschreewt, als 3de over de meet.
    Yes, mijnen dag was goe, 's avonds zonder stress aan de start en relax gezwommen, 164ste uit het water al is mennen tijd al gezakt me 2 min tov 2012. Hoop doet leven.
    Eerste fietsronde alleen afgewerkt tot ik bij ploegmakker Vrints kom, 2de ronde koppeltijdritje gedaan en nogmaals die 5 km afhaspelen. Er zat al heel wa minder snee op dan 's namiddags, toch kon ik nog wa plaatskes winnen en als 2de birrer over de meet komen. Nog enen triathlon vant jaar, nl die van Viersel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weeral een plak binnen voor BIRteam. Proficiat !!

    BeantwoordenVerwijderen